Allt&inget

Alla inlägg under april 2013

Av Pillan - 29 april 2013 21:52

Friskis är sååå mkt bättre idag gjorde ja sånt ja aldrig skulle gjort förr skit kul iaf. Fick gymma gratis idag då Aoutogiro grejs kunde man teckna fram till 55 vi va där 17.25 haha.Solat idag ox. Underbart å skön avslappning. Imon blir de träna igen med fia hjärtat. Ska till mjölby i helgen.

Livet är underbart inom parentes dock tomt utan theo <3


Cia bella ... :)

Av Pillan - 27 april 2013 10:15

Ja lite nya bilder (den i grå tröjs är 10mars, den i rosa är 26april :) solar mkt nu ox . Skit skönt mår ju så mkt bättre efteråt. Vakna kvart över 8 idag. Fåglarna kvittta å soleb lyser. Sååä härligt. Är vädret här för att stanna?

Va hos matsa igår en stund. Han är verkligen som den pappa ja aldrig hade :) jävlar va vi garva igår shiiit. Sen nya lokan är ju FÖR GOOOO.. Skriver mer ikv



Puss på er

Av Pillan - 21 april 2013 14:13

Haft underbar helg i åtvi. Solat massa både ute å solarium. ...... man vill ju ha fin bränna :) längtar till 4maj åtvi fyller 600 år. Då blir de åka raggarbil:) å gö om holken:)

Va å stor handla åå maxi härom dagen fick en sån där fransförlägning om de nu funkar. Va tror ni?!

Idag blir de träna å träda när ja kommer hem å imon blir de yoga :)


Hoppas ni haft en lika bra helg som jag.

Många sol kramar till alla <3

Av Pillan - 18 april 2013 12:50

Haft mardrömmar två nätter i rad om diverse saker som ligger i de förflutna. Typ Theo , mitt ex P å Theos pappa Kevin. M.m
Får rysningar. I måndags hade ja yoga igår tick ja på massage å idag aerobic. Idag har ja köpt mig yoga matta Pink va annars rediga skor till gymmet å capri byxor å sportbh . Asså ursäkta men tänker faktiskt berömma mig sj . Känner mig så jävla duktig på en månad syns de :) skit kul med grupp träningar å sen med nån kompis. Man tänker inte på sånt som man grubblar om annars ... för mig blir de avkoppling från hjärnan:)

Träffa på en bekant när ja va i helt andra tankar så säger Martina hej först koppla ja inte. Visa sig att vi är grannar. Va kul:)

Nu är ja på väg till Tessan som ska va min privata frisör idag :)

Fortsatt trevlig dag i de gråa vädret

Pussar Zanna

Av Pillan - 17 april 2013 20:45

Hahah vet ej nåt varken bu elr bä om ja vet vem du är skriv vem du är hahaha

Av Pillan - 15 april 2013 13:58

Börjat träna as gött. Ska minst träna 3 ggr i veckan. Förra veckan va vi me på grupp träning easy line jo tjena att de va easy men kul. Idag blir de yoga :) ursäkta men vart tog värmen å våren vägen. Längtar till torsdag. Då ska ja hämta ut paket . Lika kul fast man vet vad det är:)

Av Pillan - 9 april 2013 23:34

http://m.expressen.se/nyheter/mamman-brot-ihop-i-ratten/?partner=wwwFått höra nya rykten. 1.Snälla ena patric slängde mig å theo i väggen å han dog.2. Ja bröt armen på honom å patric slog ihjäl theo med hammare. Snälla va fan är detta ?! Har ni inte egna liv?!LÄNGST upp är länken på att ja försvarade patric tills ja fick veta sanningen. .. man vill ju inte att ens dåvarande får flippen å slår ihjäl min son.

pix

Av Pillan - 7 april 2013 17:54

Mest ego men ja är stolt över mig när ja nu börjat gå ner i vikt. Sen älskar ja faktiskt mina ögon ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nattsomdag


Skapa flashcards