Allt&inget

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Pillan - 11 februari 2013 15:24

 




Ja då har ja börjat på Valla folkhögskola, början till min rehab. Va där två ggr förra veckan, kunde inget annat än garva. Va små vi kände oss när vi skulle äta i matsalen hahaha shit asså stor grej när man vart hemma. Gick ju ändå i skolan å jobbade inom vården lixom. 


Igår va ja på söndags middag haha så kul vilken matkoma asså

Före middagen -    Efter middagen

Hahaha shit asså ändå åt ja inte mkt , får inte i mig så mkt när man har den inrestress lixom... 

Moohahahahhaahh




Orkar inte ta allt. Nu väntar ja på lgh iaf :) 

Allt börjar ordna upp sig igen, skönt.



Varje gång ja reser mig kommer ALLTID nån som ska komma med

Rille

 

hej och adjö block på dig jävla barnmödare

Från exet denna gång. Men ja har blivit såpass stark att ja vet sanningen. Eller hur?



Nog om de. ja ska då inte trampas, ja har klarat mig upp å ner i 

2½ år drygt.



Har beställt nya skor iaf å lite kläder.




 

 Många frågar vart jag köpt denna underbara korsett. Nu såg ja då att den va på rea så kul för er som köper :D

http://www.ofcorsetis.com

     

   








Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nattsomdag


Ovido - Quiz & Flashcards